allt var så jävla bra <3!

2011-04-18

Dagen har varit helt okej. Var somsagt inne i stan på morgonen så jag fick en kort sovmorgon. Åkte in till sjukhuset med mamma för att kolla min syn ännu en gång. Fick droppar först, allt vart suddigt och jag kunde inte läsa eller skriva eller se. Men allt gick bra och vi ska tillbaka någon gång i livet. Jag kom tillbaka till skolan vid lunchen igen. Självklart så skulle vi göra ett "test" och vara ute på livsskunskapen. Såg ingenting när vi var ute och jag kunde inte göra testet för att jag inte kunde läsa. Men det sved jävligt mke i mina ögon när vi var ute för solen. Ser fortfarande lite suddigt med det går nog över tills i morgon :)

Har kommit på att jag har helt glömt bort 30-dagar som jag startade med. Väldigt slarvigt av mig, men det var inte så bra tidspunkt med att starta det med. Har och är upptagen väldigt mke. Tar nog en paus av 30-dagarna så märker ni nog när jag börjar igen :)


Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0