äntligen är kvällen här!

2011-04-28

Äntligen så har jag lite tid över så att jag kan blogga. Har varit upptagen hela dagen, knappt någon paus. På förmiddagen så var ju jag, Anna och mamma i Frödinge för att fika i Ostkakeboden. Dom hade tydligen inte öppet för att fika, bara att köpa. Så vi köpte en kladdkaka och en annan tårta och åkte mot Norrhult till mormors och morfars stuga. Ville egentligen in till Vimmerby för att träffa Emelie, men hade somsagt ingen tid till det. Lite synd, för jag saknar henne jätte mke! Hon är alltid så upptagen, har ju inte tid att få träffa henne <3!

Fika hos mormor och morfar. Robin var där med och snickrade lite och hjälpte morfar att bygga ut badrummet där ute. Åkte hem och då hjälpte jag till ute i trädgården. Rensade bort alla kvistar, kottar och stenar från gräset. Sedan så klippte jag framsidan av gården och en liten del av baksidan. Och nu har vi precis haft besök av kusinen Jessica, hennes man och barn :) fikat och bara umgåtts. Och nu vet jag inte vad jag ska hitta på. Anna ville sola med mig i kvällsolen, men jag vet inte vad hon vill nu?

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0