bagaren är här igen

2011-04-09

har pluggat otroligt mke nu i kväll, inte alls kul. Ändå så känns det som att min hjärna inte är så mke smartare än vad den var innan. Vi har fyra prov i veckan :o på måndag, onsdag, torsdag och fredag. Har lärarna tänkt att ta dö på oss elever eller?
Aoo, finns ju inte så mke att berätta om min dag. Ni fattar väll redan ändå vad jag har gjort hela dagen, pluggat somsagt. Jag sov ganska länge med, lite för länge. Och så har jag varit på väldigt dåligt humör, men det är väll mest för att jag är så stressad och känner att jag inte hinner med allt.
Ne, jag känner att jag måste ta en paus från pluggandet och göra något som lugnar ner mig lite. Som att baka, det funkar alltid :D haha, bakning här i Stensnäs igen (y)

~har inga nya bilder, båda kamrorna är döda~

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0