det blev ändrade planer kan man säga..

2011-04-27

.. vi åkte upp till Linköping idag istället. Robin kom och klagade att han också ville upp dit, men hade ingen tid imorgon. Så vid tolv slaget så satte vi oss i bilen och körde iväg. Det vart inte så jätte stor shoppingrunda. Jag hittade inte så mke som jag ville ha. Men jag fick iallfall hem tre klädsplagg. Vi gick i Ikanohuset, Ikea och så gick vi bort till skopunkten. Försökte att hitta ett par skor, men det fanns inga för mig.

tröja, Cubus - leggings, Cubus - shorts, Cubus


Kom hem nu igen runt sju. Dagen har varit jätte skoj, fint väder har det varit och varmt. Imorgon så blir det nog att åka till Ostkakeboden i Frödinge med mamma och Anna på förmiddan. Får se om någon annan vill hänga med med. Det är det ändå som jag har planerat för morgondagen :)

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0