fredag imorgon, härligt (:

2011-04-07

Har varit väldig upptagen idag så jag har inte hittat någon tid till att blogga. Verkligen ledsen, men det är så mke som händer och ska göras nu förtiden. Har iallfall varit i skolan som alla andra torsdagar. Var helt okej, gick super fort. Dagen bara rann iväg som jag tyckte.
Här hemma så har jag haft fullt upp med städning i både mitt rum o Bellas bur. Är inte ännu klar men det skiter jag i just nu. Pluggat har jag gjort nu, blir förbannad på skiten. Jag har ungefär 5 stora läxor som jag ska hinna med på dom här två veckorna, och det ska ju bli bra resultat oxå. Engelskan och no ligger först, dom har jag prov i snarast. Engelskan är väll okej, det går ganska bra. No får jag damp på, kommer verkligen få ryck på provet. Usch, nehe. Om jag skulle fortsätta med min kväll med att duscha, plugga och iallfall plocka i ording lite i mitt rum.

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0