jag har dålig fantasi till rubriker ;o

2011-04-04

Har pluggat lite nu, pappa fick hjälpa mig lite. Orkar inte ta i och tänka så mke när man är helt genom förkyld med en rinnande näsa som envisas att inte sluta, dunkande huvudverk och hosta. Jag tror forfarande att det kommer gå åt skogen på provet. Just nu, så hopppas jag att jag är hemma i morgon med. Behöver en extra dag ;) haha.

Tänkte att jag skulle baka lite. Är verkligen baksugen, ni kanske tycker att jag bakar lite för ofta. Och det gör jag med, men jag älskar verkligen att baka. Har inte precis bestämt vad jag sak baka med jag tänker lite på chokladmuffins. Och inte kladdkakemuffins som annars ;) haha.

Är inte ensamen hemma nu längre men jag blir nog snart igen tror jag. Pappa har mke att göra tycker jag att det låter som. Men om jag skulle gå och baka nu? bloggar mera senare :)

någon bild från något bak ;)

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0