halva dagen har redan gått

2011-04-02

Är hur sjuk som helts, orkar inte det här mera. Ont i huvudet och magen, hosta och ont i halsen och har knappt någon röst. Helt hängig och trött och orkar inte göra någonting typ. Vilken tur ni har att jag ens sitter här och skriver till er ;)
Jaja, hann inte med att blogga i morse för att mamma och Anna drog in mig till stan vid 10. Det kändes skönt att komma ut lite i det fria. Anna skulle kolla på joggnings skor. Jag och Anna ska börja springa nu i vår när jag har blivit frisk. Jag hittade oxå ett par skor till träningen som jag köpte. Vi gick lite i affärer med, köpte ett linne och mjukisbyxor, och mörkblåa tygskor. Så nu slipper jag äntligen mina vinterskor. Måste hitta en ny jacka oxå som jag kan ha nu i vår och på hösten.

Just nu så sitter jag och gör en ny header, får se om jag sätter dit den här på bloggen med. Har lite musik och sitter vid facebook med. Händer ingenting just nu... en mulen och tråkig dag

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0