Valborg, äntligen!

2011-04-10

Hej! har varit dålig på att blogga. Men det är så tråkit just nu och jag har inte tid att tänka på bloggen när det är så här fint väder ute :) igår vaknade jag skapligt, gick upp o duschade o fixade mig ording. Jag åkte till Gamleby marknad med mor och syster. Hittade väldigt mke fint, men köpte inte så mke. Bara en väska och lite godis. Jag hittade en härligt turkost sommarlinne, men jag hade inte pengar. Träffade väldigt många vänner och bekanta, väldigt roligt. På dagen så klippte jag gräset lite och var hos toffsa en stor del. Fotade lite och så, tog bara lugnt.

Idag är det valborg och jag har väll inte helt bestämt vart jag ska åka. Några vänner blir det väll antagligen att vara med. Om jag ska till gunnebo så ska jag vara med Moa och kanske några mer om vi träffar på. Och om jag ska till västervik så får jag väll se om jag stöttar på någon :)

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0