vatten kan man bli ren av ;)

2011-04-02

Det har inte blivit så mke bättre med sjukan, just nu så har det bara blivit värre. Jag tvekar med att stanna hemma imorgon från skolan, jag orkar inte missa massa. Men jag kom på att det är ju halv studiedag i morgon, så jag skulle ju inte missa så mke om jag stannade i skolan. Men jag vill dit ändå, träffa alla vänner igen. Det känns inte skönt att vara ifrån skolan. Man tänker bara på att man kommer missa massa och ligga efter på lektionerna, och att inte träffa vännerna. Just nu så har jag huvudvärk, så fort jag rör huvudet hasigt så dunkar det till. Och för vaje steg jag går så dunkar det till. Näsan bara rinner och jag får inte stopp på det, och så är det massvis med hosta och nysningar. Kanske skulle stanna hemma från skolan imorgon ändå.

Som ni säkert läste i det förra inlägget så gjorde jag och Anna en "lekplats" till Bella. Har inte släppt ut henne där i än och det blir nog inte av med det i kväll. Men jag ska ha den till att hon ska få springa av sig någongång i veckan. Få se lite nytt och inte bara vara i hennes bur hela tiden :)

Men nu så ska jag nog äta lite och sedan måste jag duscha, känner mig väldigt ofräsh.

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0