Autograferna från Ulrik Munther

2011-08-14

Glömde ju att visa upp de också. Och för ett tag sedan så bad en tjej mig att rita av en bild av Ulrik Munther. Först så ville jag inte, men hon bönade och bad så mke. Så jag satte mig en kväll och gjorde det. Och så sa hon att jag skulle visa den för Ulrik själv. Så att han skulle signera den. Det var jag tvärst imot, för jag suger verkligen på att rita personer. Men hon lyckades att få mig göra det. När jag gav den till Ulrik, vart han helt överraskad och sa ungefär "Men gud vad fin"! jätte högt och glatt. Och då vart jag helt överraskad, haha.



När han skrev den:



orginalett

Kommentarer
Postat av: Matilda

lite sent med fan va GRYMT du ritar linnea :D helt fantastiskt du är <33 släng upp mera bilder på ULRIK <333

2011-08-21 @ 01:10:04



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0