bara lite tidsfördriv

2011-08-21

Här är sommarlovet 2011 lista som ALLA måste svara på!

1. Gjorde du någonting den här sommaren som du aldrig gjort förut?: mjoo
2. Ångrar du det?: verkligen inte ! :)
3. Har du varit full i sommar?: nej
4. Har du pussat någon i sommar?: kindpuss
5. Isåfall vem?: en kompis 
6. Badade du mycket? : nej, inte så jätte mke
7. Rökte du?: nej !
8. Snusade du?: nej ! 
9. Förlorade du någon vän?: nejdå 
10. Vilken låt påminner mest om det här sommarlovet: Boys don't cry - Ulrik Munther. Eftersom jag har hört den live fyra gånger i sommar.
11. Vad skiljer det här sommarlovet från förra?: mycket mycket
12. Grillade du mycket i sommar?: inte mke, men några gånger iallafall
13. Åkte du vattenskidor?: nej, men det låter kul
14. Blev du tillsammans med någon?: nej
15. Fick du någon ny kompis i sommar?: ah, nu i slutet :D 
16. Tror du att nästa sommarlov kommer bli bättre?: jag har redan planerat massa ;)
17. Har du druckit tills du spytt?: nej
18. Sårat någon?: tror inte så iallafall
19. Förlorat en vän?: har ni redan frågat, nej !
20.Träffat nya människor?: jodå
21. Kysst en främling?: nej
22. Tagit droger?: nej
23. Haft en sommarflört?: nej
24. Gråtit?: det har jag nog
25. Skrattat tills du kissat på dig?: hahah nej
26. Tältat?: nej, men det blir nog snart :)
27. Varit vaken en hel natt?: nästan
28. Solat?: ah
29. Badat?: ah
30. Haft ett förhållande?: nej
31. Gjort dig riktigt illa?: faktiskt inte :D
32. Gjort några nya percingar/ tatueringar?: nej
33. Läst en bok?: ja
34. Skickat fel sms med flit?: nejnej
35. Suttit vid datan en hel natt?: nej
36. Näckat?: nej
37. Solat naken?: nej !
38. Fått utegångsförbud?: nej
39. Sagt “jag älskar dig" och menat det?: ja
40. Sagt “jag älskar dig" och inte menat det?: nejdå
41. Varit i slagsmål?: nej
42. Pussat någon utav samma kön?: kindpuss
43. Sjungit högt på ett berg?: typ ;)
44. Kysst någon i regnet?: nej
45. Kysst någon i skogen?: nej
46. Kysst någon du inte borde?: nej
47. Tappat rösten?: nej 
48. varit på en festival?: absolut, och det måste göras om ! :D
49. Gått upp i vikt?: nej, tyvärr inte
50. Gått ner i vikt?: kanske
51. Brännt dig?: nepp
52. Fått en ful bränna av tex kläder/ smycken?: nej, för jag får ju ingen färg på mig -.- 
53. Varit utomlands?: tyvärr inte
54. Gjort ett bra köp?: ja, det har jag säkert gjort
55. Tagit upp kontakten med en gammal vän?: lite granna
56. haft skadeglädje?: hahah
57. Sovit under bar himmel?: nej
58. Vad kommer du sakna mest? ojoj, väldigt mke ;o
59. Har du sommarjobbat? nej, förliten än..
60. Har du svart ärligt på alla frågor? jodå :)

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0