berättar lite nu då

2011-08-10

Sådär, då så är nästan den här kvällen slut också. Just nu så har jag fixat och dånat lite för morgon dagen. Jag hann inte och berätta för er om imorgon va? Ska iallafall åka till Kalmar med Anna, mamma och Marie. Ska nog bli kul. Vi ska kolla på Rix FM festival. Ska redan åka runt halv elva. Eftersom vi ska göra ett ärende innan. Och så får man träffa Ulrik vid två tiden. Så måste ta och va i tid, för det finns nog en hel det av tjejfans till honom där innan. De artisterna jag mest är intersserad av att se är nog Jay Smith, Eric Saade och Ulrik Munther. Sedan så börjar självaste fastivalen vid sex på kvällen :) Så det blir en väldigt lång heldag där nere.



Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0