bilden tagen idag

2011-08-04

Sitter här med en rinnande näsa. Jag känner verkligen av *******. Jag trodde att allergin hade gått över lite. Men nu är vovven hemma hos sig iallafall. Lotta och Janne med. Det här varit jätte roligt att träffa dom igen. Middagen var super god och super trevlig.

Funderar på nu att kolla film med Anna. Är så jävla godis sugen också. Helt otroligt, har nog aldrig varit så här sötsugen. Sitter även och har ett halft roligt samtal med Robin och Johanna om frisyrer. Jag behöver verkligen klipp mig. Får nog ringa och beställa tid imorgon kanske.


Kommentarer
Postat av: Anton

Hur blir du när du är nära djur? med allergin :P

2011-08-06 @ 13:37:47



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0