blev ändrade planer liksom

2011-08-27

Ja, så här går det när jag får reda på att jag blir ensamen hemma och min pappa precis har gett sig av. Hämtar alla mina skolböcker och sätter mig här framför och pluggar. Har hög musik på som jag sjunger med, är social med folket och gör lite nytta till skolan samtidigt. Det blir liksom att jag gör det roliga i det tråkiga. Så att det tråkiga blir roligt ;) haha. Får se hur det går för mig. Om jag lär mig något. Tror faktsitk det här kommer gå rätts så bra om jag får chansa själv.

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0