bra start på dagen

2011-08-11

Har kommit ut nu efter en halvtimmes dusch. Väääldigt skönt, att bara stå där och njuta. Har äntligen hitta kläder som jag kan ha på mig. Har ingenabing om vad det blir för väder. Jag säger att det kommer bli sol dagen ut, eftersom jag har sett det. Marie säger att det kommer bli mke regn. Får inte ihop det precis..

Har fönat klart mitt hår lite halft. Ska göra det klart och sedan så måste jag äta frukost. Tror snart att min mage inte funns kvar efter allt svält.
Fick inte så mke sömn inatt heller. Var uppe flera gånger. Var nära och sätta mig här för att skriva lite till er. Men jag kände att jag var tvungen att försöka sova lite. För att orka idag. Fick iallafall 5 timmars sömn. Hoppas att det räcker långt iallafall. Så att jag inte bara svimmar ihop mitt i plubliken, haha.

Men ha det gött, gött folk! ;)

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0