det är en söndagkväll

2011-08-28

Och jag borde sitta med min svenskaläxa just nu. Men det är så tråkigt, så vet jag inte än hur långt jag ska jobba. Är sugen på att baka lite också. Har inte gjort det på jätte länge. Så om jag skulle ställa mig i köket?
Blev nu för någon minut sedan enamen hemma, ungefär. Skönt att ha huset för sig själv. Då måste man inte visa någon hänsyn till de andra som bor här. Hahah, men jag vet inte om jag ska baka något eller. Fundera på kladdskaksmuffins. Men egentligen ska vi ju inte ha massa onyttigt... Det är så irriterande när man inte kan bestämma vart man ska ta vägen -.-


Kommentarer
Postat av: Vendii

Sv: Jajemen. Grymt fin! ;)

Hihi, jaa c: <3

2011-08-28 @ 19:33:08
URL: http://vendiidenfina.blogg.se/



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0