det är min tanke iallafall

2011-08-24

Tänkte att jag skulle köra igång med 30 dagar igen. Fast den här gången, så handlar det om bilder. Tänkte också att jag kör igång med det imorgon istället för idag. Här är listan på´t iallafall. Hoppas att ni gillar det :)

bild 1: en bild på dig som liten.
bild 2: en bild på en vän du inte träffat på länge.
bild 3: en bild från i somras.
bild 4: en bild på en viktig person.
bild 5: en bild som gör dig glad.
bild 6: en valfri bild.
bild 7: den nyaste bilden på dig själv.
bild 8: en bild från ett gammalt blogginlägg.
bild 9: en bild på en tid du saknar.
bild 10: en bild som påminner dig om gamla tider.
bild 11: en bild på en person som är snygg.
bild 12: en bild på en person som är väldigt snäll.
bild 13: en bild på en person du kan berätta allt för.
bild 14: en bild på en konstig tid i ditt liv.
bild 15: en bild på en person som du vill vara med.
bild 16: en bild som får dig att skratta.
bild 17: en bild på dig och någon från din familj.
bild 18: en bild som du aldrig har lagt upp.
bild 19: en bild på en person som du saknar.
bild 20: en bild på ditt naturliga "jag".
bild 21: en bild från idag.
bild 22: en bild på dig och någon klasskompis.
bild 23: en bild på din favoritmat.
bild 24: en bild på din favoritfilm som liten.
bild 15: en bild på vad du vill bli när du blir stor.
bild 26: en bild på vad jag avskry mest.
bild 27: en bild på gammal dig.
bild 28: en bild på mitt bästa sommarminne.
bild 29: tre bilder från mitt rum.
bild 30: en utomlandsbild.

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0