det blir som man gör det till

2011-08-24

Folk har frågat lite efter tröjan som jag fick av Rix Fm i fredags. Och självklart så kan jag ju lägga upp en bild på den om ni så vill. Jag bad Ulrik signera den också. Har bara använd tröjan i någon timme på någon kväll för ett tag sedan.


Ja, har suttit med mina läxor ikväll. Jag har börjat åttan och det är dax för betyg. Så vill inte sumpa allt precis. Jag hör också att det regnar mkt ute, kanske har gjort det ett tag. 
Ska nu vänta tills varmvatten. Ska sålänge påbörja att skriva lite till Emmy. Sedan packa gympaväsken tills imorgon, och gå lägga sig. Inget mer med det lixsom ;) 

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0