gäsp gäsp*

2011-08-19

Har hoppat ur en halvtimmes dusch nu. Gud vad skönt det var. Är super trött också. Även att jag gick och la mig skapligt igår, så fick jag bara 3 timmars sömn inatt. Jag somnade inte förren tre tiden på natten kanske. Helt otrolig. Jag hoppas bara att det är för att jag är så spänd för dagen. För annars så blir det ju ett stort problem nu när skolan börjar.
Jag ska bara läsa ett mejl från Emmy. Sedan ska jag gå och äta något. Och fixa allt annat. Izza kommer och hämtar upp mig runt tio. Så jag behöver nog inte stressa så mke :) Men det var nog allt för det här inlägget.



Ja, typiskt jag det där nu. Hoppas jag orkar hålla ihop under dagen.


Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0