har inget roligt att göra

2011-08-02

Har ingenting att göra. Det är jätte skönt ute. Men jag har ingen fantasi idag så jag kommer inte på något att göra. Försökte leka med Chivas förut, men han var också helt slut. Det är jätte härligt med det här varma vädret. Men jag vill inte förlora min fantasi och inte orka göra någonting ;) 

Imorse så var det bara för mig att stiga upp och vräka i mig min frukost. Sedan dra ut och gå en promenad med Chivas. Kom hem och har varit ensamen hemma med syskonen tills nu. Och det börjar närma sig en promenad till med vovven också.

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0