hejdå Chivas

2011-08-03

Då så har Chivas åkt hem då. Så vad ska man hitta på nu? Har inget att göra och ingen hund att ta hand om. Kom på att jag aldrig bakade igår, vart ju att fastna vid tv istället. Så om jag ska göra det ikväll kanske.

Men de här tre dagarna med vovven här hemma har faktiskt varit roliga. Kul att testa på ett liv med en hund. Och se hur det är. Kommer sakna den lilla rackaren. Hihih, men han kommer ju bo här i en vecka i september faktsitk. När hans ägare ska utomlands. Det ska nog blir lika roligt.

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0