helt fantastik kul dag !

2011-08-11

Och så har jag kommit hem nu med ett stort leende på läpparna. Är helt slutkörd. Så jag orkar faktiskt inte sitta och blogga ett dugg just nu. Jag kan visa lite bilder och skriva lite mer imorgon istället. Om jag hinner och så, för ska kanske dra till Izza och sova där till lördagen. Så ska gå och packa lite smått nu kanske. Och då kanske det inte blir förren lördagskvällen eller på söndagen.

Men jag säger bara så här: Det har varit en helt fantiskt dag idag. Även om jag kanske inte var på humöret ett stund. Men jag har haft jätte kul. Att träffa alla som man vill och så. Har haft en vädligt bra tur med mig också, ibland så finns den där. Stog nästan längst fram vid scenen. Kanske bara 3 eller fyra meter bort. Och man fick egentligen bara en aoutograf av Ulrik Munther, men jag fick tre :D Och så stannade han upp lite för att le in mot kameran även att han hade lite bråttom. Gulligt, för hans fans.
Bilderna hade jag inte lika tur med. Min kamera suger ju. Så det vart bara bra bilder på de som uppträda först, för att det var som ljusats då. Och det var ju då Ulrik Munther, och några andra.

Vädert hade tur med också. Ingen regn alls. Marie alltså, vet inte vad hon pratar om. Det var lite muligt, men solen steg fram några gånger ändå. Har orkat med hela dagen med. Även att jag fick så lite sömn i mig. Hel otroligt. Men nu tror jag att jag ska hoppa i säng faktiskt.

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0