klockan börja ticka mot sömn

2011-08-18

Nu är jag klart för ikväll. Mitt rum är skinande rent och min hamster är glad att hennes bur inte stinker mera. Och det är jag med. Åt lite mackor för en stund sedan. Kan inte gå och lägga mig med en hungrig mage inte. Men jag måste väl gå och lägga mig snarast. Ska upp tidigt imorgon, funderar runt sex kanske. Ni kanske tror att jag är helt otrolig. Men jag vill gärna hinna med med en lång och varm dusch innan dagen börjar. Finns nog inget bättre än morgondusch. När man är helt nyvaken. Och så måste jag börja vänja mig med att gå upp tidigt och gå lägga mig tidigt. Eftersom snart så börjar ett helt nytt år i skolan igen. Efter en lång sommarlov som inte ens har känt som sommar, haha. 

Sitter och snackar med en bekant vid fb. Hon tycker att jag är helt otrolig när jag stiger upp så tidigt på mornarna. Hahah, hon bara skrattar åt mig jämt och tycker att jag är helt otrolig. Som vissligen många fler tycker också. Men jag är van, vill inte vara som alla andra. Jag gillar att vara onormal och det trivs jag med :)


Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0