Linnea som arbetar

2011-08-26


Ni ser på bilden ovanför vad jag har gjort nyss och kommer fortsätta med. Och kommer att göra i helgen, jippie. Men det är iallafall inte några jätte svåra saker. Så jag klarar det nog får man hoppas.  Vad ska ni hitta på i helgen då? :)

Jag såg också igår när jag var hos Izabelle, att Rix Fm har lagt upp bilderna från Linköping. Lite sent tycker jag, och det var inte så jätte många bilder de la upp. Lite synd, de tog massvis på oss. Och så vart vi filmade också :)men tryck HÄR för att komma direkt till bilderna.

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0