look in this

2011-08-18

Ja, jag är helt slutkörd. Har inte gett upp om tröjan förrän nu. Jag hittar den verkligen inte. Så jag ger upp, och så ska jag gå nu och börja röja upp på mitt rum. Måste ju städa undan det man har dragit fram. Sedan så blir det att städa Bellas bur.
Och så senare ikväll, eller om jag inte gör det imorgon, så ska jag duscha iallafall. Och så ska jag gå och lägga mig tidigt. Fick ingen sömn inatt, och om jag känner mig själv rätt, så kommer jag ligga helt spänd inatt med för morgondagen. Så det är bäst att jag bäddar ner mig i tid, så att jag inte somnar allt för sent.

Det låter inte som en jätte farlig kväll. Mer åt det mysiga hållet isåfall. Vad ska ni andra hitta på då?


Och kolla in det här. Min stastistik ökar från dag till dag. Det gillas verkligen av mig. Det är bara att fortsätta. Jag tycker bara att det är kul. Lämna gärna en kommentar också! :)


Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0