mer bloggande idag !

2011-08-18

Och jag börjar nu. Kom väl upp för någon timme sen. Inte alls glad på mig själv för att jag sov så här länge. Men jag behövde det också samtidigt, somnade inte förrens runt fyra inatt. Helt otroligt, jag var jätte pigg hela natten. Åt frukost med Anna för en stund sen också.

Idag så ska jag försöka få ut en madrass som ligger mitt på mitt golv i rummet. Från helgen då Izza sov här. Haha, har inte tagit ut det än. Ska hinna med att städa Bellas bur, och beställa klipptid. Måste verkligen klippas, innan skolan börjar. Vill egentligen bara raka av håret och få ett helt nytt. Är så trött på mitt hår, usch.

Kommentarer
Postat av: Miranda & Kajsa

Hej skulle du snälla kunna titta på den här videon? http://www.youtube.com/watch?v=tr0GNsr3Iy4&feature=youtu.be den måste få 5,000 visningar, tack! :)

2011-08-18 @ 14:33:23
URL: http://prettyweird.blogg.se/



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0