nattinlägg

2011-08-07

Vi kör på att det är en ny dag nu, för det är det ju egentligen.

Kom hem igen runt elva från en tur i stan. Vi träffade på massvis med raggers. Så det blev att vi stannade där ett tag. Tog en glass också. Tog det bara lugnt med varandra - pappa och jag. Kom hem igen. Då vi satt igång och gjorde baguetter. Och till det så satte jag på en film. Hmm, kommer inte ihåg vad det heter precis. Typ Raies your vocie tror jag. Det var lite sorligt på sitt sätt, men ändå värt att kolla på.


Just nu så funderar jag på att göra mig ording till natten. Lägga mig i sängen med radio på och somna till de. Låter lite härligt faktiskt.

 


Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0