sitter i Izzas rum

2011-08-13

Sitter hemma hos Izza nu. Ska snart gå och borsta tänderna tänkte jag. Dagen har varit super här i ankarsrum. Har kollat på film, haft lite fotografering och haft allmänt roligt. Imorgon så ska vi kanske dra i till stan med. Får se om vi skulle träffa några som Izza känner. Om de ville.

Men nu ska jag gå och borsta mina tänder. Sen ska vi bädda ner oss i sängarna med lite musik på och prata lite. Jag ser nu att jag inte tog med något att sova i. Hm, inte så jätte smart av mig. Har ju gjort smartare saker i livet ;) men hörs!

Har ju inga bilder heller. Sitter vid izzas lillasysters data, haha. Så ni får nöja er med lite text bara.

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0