ska gå och packa gympaväskan

2011-08-23

Var inte länge sedan jag satt vid matbordet. Men nu så sitter jag här istället. Ska snart gå och packa gympaväskan hade jag tänkt, och hitta några kläder till morgondagens skoldag. Tredje dagen i skolan imorgon redan, haha. Hade också tänkt att gå tillbaka till tecknandet ikväll. Försöka bli klar med bilden som jag "påbörjade" igår. Får se om man hinner och orkar. Måste duscha innan jag ska hoppa i sängen. Ska gå och lägga mig tidigt ikväll. Jag vet att jag har sagt det flera gånger inna, men jag har gjort det också. Men ikväll så ska jag gå och lägga mig extra tidigt. För alla dagar i en vecka nu så har jag varit klarvaken halva natten. För att jag är så spänd eller glad över något. Men ikväll så ska jag bryta det, och därför gå och lägga mig skapligt. Och sova gott som ett sött lamm hela natten! :D

hihi, söta! Får se om jag slänger upp någon bild på bilderna senare. Men har det så bra så länge då! :) 

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0