solens strålar

2011-08-05

 


Då är jag hemkommen från en dag i stan. Var där inne tillsammans med Anna och mamma. Vart bara att hoppa upp imorse och stressa i mig frukost och fixa ordning mig lite. Tog verkligen fel kläder idag. Det är ju jätte varmt ute och så kommer jag med en tjockärmad. Men jag och Anna hittade inte på så mke där inne. Gick lite i affärer och fikade och bara var tillsammans. Var verkligen inte på shoppningshumör idag. Det var jätte tråkigt. Och det är lite skumt och höra det från mig.

Vi hämtade upp ******* också. Så hon är här hemma igen. Ska nog gå ut och leka med henne. Eftersom hon tigger om det. Och det är väll inte så farligt att komma ut eller? ;)

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0