sooool

2011-08-01

Jag kom ju på att det är den första Augusti idag. Det hade jag faktiskt ingen tanke på. Just nu så är jag och Anna själva hemma med Chivas. Så vi är ute och leker lite med honom. Det är verkligen varmt ute, verkligen!

Mamma åkte in till stan med Robin och Johanna. Mamma skulle gå på Rusta och Karlssons och se om det fanns några billiga leksaker till vovven. Har inte precis några bollar eller så här hemma till honom. Och Robin och Johanna skulle väll på något möte tror jag. Men ska sticka ut till Anna nu. Hörss :))

Saknar att bada. Har inte gjort det sedan dagen då bilden är tagen. Och det var ett bra tag sedan. Kanske ska ta ett dopp idag? hm..

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0