Ulrik Munther - Boys don't cry

2011-08-07

Har en okänd familj här hemma just nu. Stannade här hos oss för att det hade hänt en lite olycka inne i bilen. Så vi hjälpte till med det dom bad om.
När man bor här som jag gör, nära stora vägen. Så får man träffa nytt folk ofta faktiskt. För det är många som stannar och så, med semester. Ber hjälp om vägen eller om ett glas vatten och så. Haha, lite kul faktiskt.

Idag har jag för det mesta bara lyssnar på musik och tecknat. Några här ville att jag skulle göra en teckning av Ulrik Munther. Haha, så nu har jag fått reda på att jag har Ulrik Munther- fans på min blogg. Men eftersom de bönar och ber så får jag väll göra en då, och sedan visa upp som de ville. Även att jag suger på att rita människor.  

Annars så är allt bra med mig. Och jag hoppas att du mår lika bra som jag :))

Kommentarer
Postat av: Niclasjessica

Your site is very convenient in navigation and has good design. Thanks!

2011-10-07 @ 08:59:48
URL: http://niclasjessica.bloghandler.com



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0