Snabba frågor

Namn:
Linnea Zeijlon.
Född (år):
1997.
Bor i:
Västervik.
Smeknamn:

Zeijlon.
Familj:
Pappa, mamma, storasyster och storebror.
Ögonfärg:
Gröngula.
Det visste ni inte om mig:
Attt jag kan få bak min fot bakom nacken.
Gillar:
Att skämma ut folk och dampa runt.
Favoritgodis:
Choklad såklart.
Husdjur:
Hamstern Bella (sibirisk dvärghamster) och kaninen Toffsa (vädur).
Stjärntecken:
Tvilling.
Fritidsintressen:
Vännerna och fotografering.
Vad är du rädd för?
Damsugare, fönster, bilar, mörkret och höjder.
Vad är det första du tänker då du vaknar på morgonen?
"Jag har gott om tid så jag hinner att somna om".
Hur många signaler går innan du svarar i telefonen?
Vem bryr sig?
Vad finns under din säng? 
Sladd, en låda och damm. 
Vilket är ditt turnummer?
Ingenaning, har ingen speciell.
Vem är den kändaste kändisen du träffat?
Ulrik Munther, eftersom han är Svergies största flickidol. 
Ord eller uttryck du säger ofta?
"Tönt", "Men hallå?!", "...helvetet", "men jävla skit" och "mamma". 
Vanligaste färgen på dina kläder?
Vitt och jeansblått. Har oftas tröjor med tryck eller text på, och det brukar vara i alla möjliga färger.
Hur många kuddar har du i sängen? 
Allt mellan 4-6 st.
Spelar du något instrument?
Inte precis, men trummor är kul att sitta vi ibland.
Vad har du på väggarna i ditt sovrum? 
Tapet, någon tavla kanske. 
Har du varit kär?
Ja, det har jag.
Vad får dig att skratta?
Folk som klumpar sig och skämmer ut sig toltat.
Vad får dig att gråta?
Allt för sorgliga filmer.
Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
BINGO! JAG VANN! JAG VANN EN MILJON KRONOR!!

Kommentarer
Postat av: julia

- jo tack, jag mår bara bra :)

du själv?

2011-08-16 @ 14:32:06
URL: http://juliaofsweden.webblogg.se/



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0