1. Fyra saker jag stör mig på


1. Allt för överdrivna fjortisar som lever för att tracka ner på folk osv.
2. Personer som tror att de känner mig och vet allt om mig, men så vet de inte mer än en putti smula.
3. Allt för dryga personer.
4. Att julkalendern har blivit så usel. Julkalender är förfan en tradition för julen, som jag tycker. Ni kanske tycker att det är töntigt att glo på julkalender som stort. Men jag ser inget med det? fast dock har jag inte kollat på flera år. Men det är ju som att kolla på Kalle Anka på julafton.
5. Personer som blir sura eller arga för ingenting.





dock så har jag inte kollat på årets julkalender.
Tror faktisk inte att jag kommer göra det heller, tyvärr.


Kommentarer
Postat av: Bea

haha ja det ät inte så längt, nog längtar jag haha, men mest efter lovet :D ! Har inte haft lov sedan sommaren :) . Du då?? :D

2011-12-02 @ 08:25:10
URL: http://svettlukt.se
Postat av: S

håller med dig om alla punkter!!

sv: åh, tack så mycket :D

kram!! ♥

2011-12-02 @ 11:06:14
URL: http://lifeaddict.webblogg.se/
Postat av: Emilia ♥

Sv: Jag önskar mig en Ipad och en klocka, sedan lite kläder & smink, osv. Vad önskar du dig? ♥

2011-12-02 @ 11:12:37
URL: http://www.emlas.se



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0