2011-12-08


Har precis ätit lite mat nu. Härligt och göra min mage mätt efter hela dagen. Skolan idag har varit.. roligt? Har häft massa skratt i mig and so. Visst så skrattar jag näst intill jämt.

Jag gjorde aldrig religionsprovet idag. Och jag har ingenaning om varför. Så får sitta lite ikväll och plugga lite lätt, och sedan göra det imorgon. Ska försöka få med Isabelle, läraren, att jag får göra det på hennes mattelektion. Så att jag slipper undan den. För det är inte så roligt och ha halva fredar med matte precis, haha.


Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0