21. Vad jag tycker om Justin Bieber

2011-12-21

Ja vart ska jag börja? helt otrolig att jag kommer nämna människan på min blogg. Men iallafall, jag har inte lyssnat på hans musik. Jag lyssnar inte på hans musik. Och jag kommer förhoppningsvist inte göra det heller. Jag har inte något emot honom som person. För det kan jag ju inte ha eftersom jag aldrig har träffat honom eller vet hur han är. Det enda jag vet om honom är att han heter Justin Bieber och att han sjunger som, ja vad nu ens tolkning är av rösten. Jag har aldrig hört en helt låt av honom. Bara massvisa av halvor av låtar. Och som jag ser det nu vill jag verkligen inte börja lyssna på honom. Jag är inte precis tjejen som sätter sig fast på unga kända killar som andra tonårstjejer oftas gör. Utan jag unviken den musik så mke det går. Jag lyssnar varken på Eric Saade, Justin Bieber, Erik Segersted, Andrè Zuniga osv. Jag följer inte med i tjejernas strömmar när det gäller musiken. Eftersom jag hatar det de lyssnar på. Ulrik Munther är nog den enda "tjejidolen" jag tycker är något lunda bra.
 
Iallafall, ramlar ur ämnet. Justins utseende av min åsikt är typ..: ucsh, blä, ful, äcklig. Men vi alla tycker olika. Så kom nu bara inte till mig och tracka ner på lille mig för att jag inte gillar honom? sånna personer som gör sånt bevisar bara på att de är omogna och inte kan acc andras åsikter. Vi alla tycker olika. Och om ni inte kan acc det så kan nu ju tänka hur det skulle gå om alla hade somma åsikt om ALLT? ;) men iallafall, inte precis det ämnet jag skulle komma till. Men det är min åsikt om den pöjken iallafall.


Kommentarer
Postat av: Fanny

Sv: Åh skönt!

Jag har just kommit hem från en kompis, son där. :)

Hur mår du annars då?

KRAM!

2011-12-22 @ 10:57:24
URL: http://fannyfeliicia.blogg.se/



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0