23 december 2011

2011-12-23

Det är helt otroligt, det är julafton imorgon. Om några få timmar bara. Och jag har fortfarande inte hittat min julkänsla. Jag får panik! Snön har också smält ner till underjorden. Nu ser man grön mark igen. Det finns inget slask ens. Vad är det här för jul?

Jag vet att jag inte har bloggat något på hela dagen lång. Men jag har inte haft tid till det. Eller tid har jag väl haft mer eller mindre. Men så sov jag ganska länge och har slösat bort dagen på att fixa och dåna massa. Har städat en del i huset, har nästan läst klart boken, har städat ännu mer, och så har jag försökt letat efter min julkänslam haha. 
Som ni nog förstår så kommer det inte bli så mke bloggande imorgon heller. För vem sitter på julafton och bloggar? då man ska umgås med de nära och kära och ha kul. Inte jag iallafall. Tror inte att någon kommer läsa mina inlägg imorgon heller så ah ;)  


Kommentarer
Postat av: Kulan - Relationsrådgivaren!

God Jul =)

2011-12-23 @ 20:57:07
URL: http://kulansplace.se



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0