4. Vad jag vill bli när jag blir stor

2011-12-04

Jag har faktiskt ingenaning längre. Jag har inte funderat ut det än redigt om vad jag vill bli. Förut ville jag blir något med fotografering, alltså jobba som fotograf till något. Men sen, nae. Det vill jag nog bara göra på fritiden som det ser ut nu. Men jag funderar faktiskt på om jag vill komma in på barn- och fritidsprogrammet på gymnasiet sedan i livet. Får se vad som händer :)

Men jag har inga ideèr eller drömmar för min framtid i jobb, tyvärr.

Kommentarer
Postat av: felicia

aha okej, krya på dig! :)

2011-12-04 @ 21:45:04
URL: http://feliciaholmgren.blogg.se/
Postat av: Anonym

=)

2011-12-05 @ 00:39:27
URL: http://beckaliza.blogg.se/



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0