dagen efter måndag

2011-12-20

Och jag missade bussen som gick hemmåt. Jag, Moa och Oskar gjorde det, lyckat. Så då vart det bara att ställa sig och vänta på nästa buss, som var försenad. Snacka om att jag vart på dåligt humör ute i kylan. Men tur hade man iallafall lite härligt sällskap i väntan.
Annars så har dagen varit helt okeja. Har fått reda på en del betyg och så i olika ämnen. Jag ligger rätt så skapligt till iallafall. Inte något som jag hade förväntat mig, men det känns skönt. Och på torsdag har jag dom i mina händer.

Idag är det bara fyra dagar kvar tills julafton. Jag håller nerräkninger nogrant. Har fortfarande ingen julkänsla i mig. Typiskt. Men nu ska jag iallafall gå och tugga i mig varm mat. Så att jag värmer upp mig igen efter en lång stund ute i kylan :) hejsvejs! 

Kommentarer
Postat av: Fanny

Sv: Ja vi har snö - än så länge! ;)

Längtar du till jul då?

KRAM!

2011-12-20 @ 16:57:28
URL: http://fannyfeliicia.blogg.se/



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0