det här är exakt det jag saknar

2011-12-03

Fyfan vad jag saknar det här. Att man ens kan sakna något så här mke som jag gör. När jag var i Fårbo i höstas med hela åttan. Och jag kom sjukt nära med massa nya. Vi hade så grymt kul tsm allesammans. Vi skrattade och lekte och dagen tog aldrig slut. Den var jätte lång och roligt och det fanns ingen minut då jag var still. Har massa fina minnen där ifrån. Då Izza och tönten hoppade i sjön med kläder på, då jag var med Filip och Lukas och kunde inte hålla käften av garv och de försökte sova, på natten då jag log på Anton och Izza på mig tätt och mysigt, då Moa inte vågade hoppa ner från våningsängen, då jag fick mitt fina ryck på tönten och slet till mig en pinne och drog till honom med den i skallen hårt :') haha ah, hela dagen vart ett stort fint minne för mig ♥
Men vafan har hänt nu då? Vårat fina killgäng som skapades den dagen har stortsett sprittlas. Visst, vi ses i skolan och kan kanske ibland chilla med varandra. Men det är fan mig inte ofta längre. Vart försvann mitt fina, störda, saknade gäng? Jag saknar er som in åt helvete grabbar!









Jag sitter här och garvar för mig själv till videon och bilderna, saknar. Jag skulle kunna sitta här och bara bomba er med massvis av bilder sedan den tiden. Men det blir nog allt för mke då. Istället kan ni trycka HÄR, HÄR och HÄR. Tryck på alla tre vettja :') så ser ni vad jag saknar i text, bilder och videos.

Jag kom på en sak nu också, ni kanske ser på min blogg att jag saknar det här stunderna? Eftersom jag har en bild från fårbo som header här på några av vännerna. Och så har jag fyra bilder från det på högersidan här på bloggen över "Senaste inläggen", hihi.

Kommentarer
Postat av: Jasmin

Hejsan var gärna med på min dagens blogg tävling där du kan synas framför mina 350+ läsare. Klicka på länken för att veta mer.

---> http://jaasses.webblogg.se/2011/december/dagens-blogg-4-december.html#comment (länken till tävlingen)



Lycka till!

2011-12-04 @ 13:44:54
URL: http://jaasses.webblogg.se/
Postat av: En blogg om Kevin

Idag händer det inte så mycket spännande. Vi tänkte hyra film lite senare idag och mysa lite hela familjen. Men annars blir det lugnt :)

2011-12-04 @ 14:56:13
URL: http://tusenniohundraelvadagar.blogg.se/
Postat av: Malcolme lule

jag försvan för att mattianen typ joinade kille-gänget och jag hatar honom och orkar inte med honom så jag ville inte vara med nåt mer.... sorry ifall du tycker jag är elak som säger så... xd

2011-12-05 @ 16:41:41



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0