fjärde advent

2011-12-18

Fjärde advent och sex dagar kvar till självaste julafton. Det snöde somsagt igår, fast det smälte under natten och det var bara lite kvar på morgonen. Men det posetiva är att det har snöat hela dagen idag med. Hoppas temparturen sjunker så att det blir kallt. Så att snön kan stanna.
Om jag ska vara ärlig så har jag inte så mycket till julkänsla. Jag vet inte varför, men det känns verkligen inte som jul. Hoppas bara på att den kommer nu i veckan. För annars blir det ju inte kul.
Just nu så har vi gjort klart pepparkakshuset. Och nu står vi och gör julgodis. Blir att ta kort på allt och visa er ikväll :) men nu blir det att ta paus av allt bakning och påbörja med middagen.

Kommentarer
Postat av: Mathilda

SV: Oj såg din kommentar nu men jag har varit på julbord på East inne i Stureplan själv? :)

2011-12-18 @ 18:48:27
URL: http://baratilla.blogg.se/
Postat av: Fanny

Fin blogg!

Hur mår du?

KRAM!

2011-12-18 @ 18:52:42
URL: http://fannyfeliicia.blogg.se/
Postat av: Gabriella

Sv: Svarar ganska sent nu men igår var jag hos min moster och idag var jag på min konfa träff :) Kramis! :D

2011-12-18 @ 19:32:46
URL: http://gabriellaita.blogg.se/



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0