första dagen på veckan

2011-12-12

Och jag är tillbaka här efter en lång dag i skolan. Har varit fullt upp hela tiden känns det som. Nej men har knappt suttit still and so. Dagen har ändå varit rätts så slappt. Fick 1-2 timmar rast för att läraren inte kom till lektionen, lyckat.

Har inga speciella planer inför kvällen. Vet iallafall att jag ska ta en lång dusch och bara njuta. Och sedan måste jag skriva till Emmy också och skriva av mig lite. Känner att 1000 tankar snurra runt mitt huvud. Inget som vi ska komma in i. Men Emmy känns som den rätta personen att berätta saker för, kan lita åt hundra på henne och hon förstår en så bra! tack Emmy Ahlkvist, för att du kom till mitt liv ♥ 


random bild ~


Kommentarer
Postat av: bbecka

sv: va roligt.

2011-12-12 @ 16:33:58
URL: http://rrebeckan.blogg.se/
Postat av: Emmy





Haha fattar ni, på hjärtat ♥.

Nä, den va dålig..



Tack för att du finns Linnea ♥

2011-12-12 @ 21:08:51



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0