halva bakningen klar

2011-12-17

Nu går jag över från en glad tjej till en besviken. Jag hade tagit massa bilder under bakningen. Och laddat över de till datan, och nu så hittar jag dom inte. Och jag har raderat dom på kameran redan. Så mina bilder är borta. Kan man få mera otur än mig eller? Har bara några få tråkiga bilder kvar, blä.
Vi är iallafall klara med lussebulle och pepparkaks baket nu. Degarna tog aldrig slut. Herregud vad mycket det var att baka upp. Nu har vi bara kvar att baka julgodis och kakor och sådan.

Ni kan få några få bilder nu. Så ska jag ta nya bilder tills kvällen :) njut!




Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0