hemma i hemmet igen

2011-12-27

Stort sett inget bloggande idag heller. Men har inte varit hemma någonting och har inte ens varit närheten av någon dator. Iallafall ingen som jag kunde använda.
Drog in till staden med syster strax efter jag hade skrivit till er? Vi drog in till rean. Vi har ju inte träffats på ett tag så vi tyckte att det passade sig att vi hittade på något tsm. Och så är ju mellandagsreorna igång, så varför inte? :) hittade inte speciellt mycket. Köpt iallafall en sak - en stickad, blå tröja. Super mysig. Fast den var dock inte med på rean, så typiskt.
Efter shoppningen så drog vi hem till Lydia och Johan, och den andra Johan kom senare in i kvällen. Chillade mest, och i mitt fall var det dax att halvsova. Sedan var vi där hela kvällen lång. Drog och käkade på åhmans också and so. Så kom vi hem för någon timma sedan nu. Härlig dag iallafall :)

Har även snackat lite med Moa om nyår. Det gick visst inte försig att jag kunde hänka henne. Men så har jag hittat några andra töntar att hänga med. Men vet inte om det kommer bli av ens? låter inte så seriöst i mitt fall.


bilder från förrförra året, I think? ~

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0