hörde jag något om jullov?

2011-12-22

Och jag är fri från skolan :D eller iallafall runt två veckor. Har ingen aning om när jag börjar sedan igen efter lovet. Men det tar jag reda på sista sekunden. Orka tänket på det nu. Känns dock som att jag ska till skolan imorgon som vanligt. 
Den korta dagen i skolan har iallafall varit helt okej. Bara lite långtråkigt and so. Men vi glodde på Innebandy som alla andra år. Niorna mot lärarna, och självklart så vann niorna. Sedan tillbaka till klassrummet så vi fick våra betyg. Alla öppnade deras betyg på direkten och jämförde med varandras. Medans jag satt där och väntade med att öppna tills jag kom hem. Delvis för att jag inte ville se mina betyg själv, och så vill jag inte att andra ska få reda på dom. Jag hatar verkligen att snacka om mina egna betyg. Varken om de är toppenbra eller sämst, jag visar knappt för någon. Inte ens mamma har fått sett dom än även att hon har frågat, hah.

Sedan vart det hem och nu har vi jullov :D så jag önskar er alla en riktigt fint jullov nu i två veckor. Och njut av tiden :D


inte en sån julig bild, men det är iallafall en bild från innebandy ~



Kommentarer
Postat av: felicia

sv: åker till skåne imorgon och firar där, själv? :)

2011-12-22 @ 13:22:28
URL: http://feliciaholmgren.blogg.se/
Postat av: bbecka

sv: jag ska umgås med min släkt. hur ska du fira den då? :)

2011-12-22 @ 13:48:42
URL: http://rrebeckan.blogg.se/



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0