ingen ruuuuubrik

2011-12-26

Känner att jag inte alls har varit på någon blogglust de sista dagarna. Kanske ska jag ta en paus? Får se imorgon om det går bättre.
För tillfälligt så sitter jag med lite musik på, och så håller jag på och läser förfullt. Emmy tipsade mig om en blogg som äger av en ung flicka, hon väljer att vara anonym. Men hon skriver en lång berättelse, en novell, om en flicka som heter Paulina. Och att ett möte med Ulrik förändrar hela hennes liv. Orkar inte berätta så mke. Så varför inte ta en titt själv och ta reda på vad det är? KLICK!

Kom på att vi har ju ett födelsebarn idag :D Lille Anton, som inte är så liten längre, fyller ju fjortis. Wohooooooo! nejmen ah, Grattis på da :')


snygg jag är då -.-' aja, en gammal bild från fårbo ~


Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0