it's the little things that make life big

2011-12-28

Hemma efter ännu en heldag inne i staden. Den här gången träffade jag släkten och åt kalkonmiddag, som jag berättade förut för er. Det var kuligt och gött. De små barnen mellan 4-8 var ju där, så det var ju inte speciellt lugnt kan man ju säga. Men jag var iallafall inte med i buset så mke. Tur det, hade för det mesta ont i huvudet.

Hade även på mig min nya stickade tröja på mig idag. Den som jag köpte igår, det enda jag köpte igår, och det enda som inte var med på rean -.-' Den är mer blå i verkligheten, och kortet är inte det perfekta, men jag tog det bara lite fort ~


Kommentarer
Postat av: ▲ Mohammedi's™

sv: härligt, j ojag mår fint

vad görs då?

2011-12-28 @ 21:20:02
URL: http://mohammedis.se
Postat av: ▲ Mohammedi's™

sv. jag kollar på film, roligt med en ny headern, spännande :)

2011-12-28 @ 21:40:34
URL: http://mohammedis.se



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0