Julafton över

2011-12-25

Julafton är över, för ca en timma sedan. Tänk att vi gör så här mke innan jul för en dag som går superfort. Har ni någonsin tänkt på det? Vi bakar, städar, köper julklappar, räknar ner dagarna med kalender, pyntar, tar in en gran osv. För en endaste dag som går över på en sekund. Helt otroligt egentligen.
Men min dag har iallafall varit super. Nu måste man bara vänta ett år till tills man får uppleva den igen, haha. Har dock inte fotograferat så jätte mke. Men jag visar upp de bilder jag har tagit imorgon eller någon dag framöver :)

Just nu sitter jag här i det svarta huset för mig själv. Alla har gått och nanat efter den här dagen. Och jag tänkte faktiskt också göra det. Sitter just nu och är social med massvis folk på fb. Och så har jag precis "öppnat" min julklapp från Emmy. Och jag började stortjuta. Hon är helt underbar den människan, tvillingsyster!


Känns som att den dagen var igår! och ja, man ser lille mig lite granna i videon, den är snodd från Emmy!

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0