min torsdagskväll

2011-12-15

Nu vill jag bara ställa mig i duschen i en lång tid. Skölja av mig och bara stå och njuta. Stå och tänkta och funderar. Sedan efter det blir det bara att fixa sig för natten. Kanske ta ett glas oboy eller något liknande innan. Sedan vill jag sova. Är jätte trött och vill att det ska bli en ny dag med nya tag i :)

Ikväll har vi gjort pepparkaksdeg till helgen. Blir att baka pepparkakor och pepparkakshus tsm med familjen. Härligt! Sedan har jag bara chillat en hel del av kvällen. Bara hängt lite med Anna and so. Har insett att jag verkligen har saknat henne. Vi träffas ju aldrig längre. Det var länge sedan vi hade en "pratkväll" tillsammans. Då vi bara snackar bort hela kvällen och njuter med varandra. Hon är ju alltid i västervik, och jag här hemma och vi sköter vi egna liv liksom.  


ett års gammal bild ~


Kommentarer
Postat av: felicia

sv: okej :D

2011-12-15 @ 23:06:46
URL: http://feliciaholmgren.blogg.se/



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0