random bild

2011-12-14


Blev väldigt dåligt bloggande igår. Men lever jag för att blogga eller? haha jag har ett liv utanför skärmen också. Kom iallafall hem från skolan för cirkus en halvtimma sedan. Dagen har varit chill, inte haft massa jobbiga lektioner med massa jobb i. De sista dagarna brukar oftas bara vara slappa och lata innan jul. Härligt det! 

Men nu ska jag gå till köket och vara duktig o hjälpa pappsen med middagen :) så vi hörs senare ikväll igen. Kommer nog inte hitta på något speciellt, utan bara vara hemma. Hörs !  

Kommentarer
Postat av: Amanda

när slutar ni skolan? (:

2011-12-14 @ 18:18:56



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0